ZWROTY I WYMIANA

Termin zwrotu


NAP sprzedaje wyjątkowe produkty wysokiej jakości. Mamy zatem nadzieję, że wszyscy nasi Klienci będą zadowoleni z zakupów w sklepie internetowym. W wyjątkowej sytuacji, gdy zakupiony przedmiot nie do końca spełnia oczekiwania, Klient ma prawo jego zwrotu lub wymiany w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwracane produkty


Zwracane towary nie powinny być używane. Powinny być kompletne i zwracane w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z kompletem dodatkowego wyposażenia i instrukcjami. Może się zdarzyć tak, że oryginalne opakowania ulegną uszkodzeniu lub zagubieniu. W takim przypadku zwrot również jest możliwy, ale NAP zachowuje sobie prawo potrącenia z kwoty zwrotu ewentualnego spadku wartości towaru. Każdy nietypowy przypadek prosimy omawiać z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 401 76 99, e-mail: e-sklep@nap.com.pl). W przypadku, gdy zamówienie składało się z kilku przedmiotów, możliwy jest zwrot tylko części z nich.

Przesyłka zwrotna


Prosimy o zwrot towaru do salonu, z którego przesyłka została wysłana. Adresy salonów: Warszawa Salon NAP Jagielska, Warszawa Salon NAP Domoteka, Warszawa Salon NAP Mysia, Łódź Salon NAP, Gdynia Salon NAP. Do opakowania proszę włożyć dokument sprzedaży oraz wypełniony formularz zwrotu. W celu obniżenia ryzyka uszkodzeń radzimy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

Zwrot pieniędzy


Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe. NAP zwraca pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty. W przypadku płatności przelewem oznacza to zwrot w ciągu 3 dni roboczych od przyjścia paczki. Dla płatności za pobraniem zwracamy pieniądze w terminie 14 dni - natychmiast po otrzymaniu pieniędzy od firmy kurierskiej. W przypadku zwrotu towarów opłaconych wcześniej przy odbiorze - NAP zmniejszy kwotę zwrotu o prowizję kurierską należną za pobranie pieniędzy przy odbiorze.

Wymiana


Najprostszym sposobem wymiany jest zwrot starego niechcianego produktu i zakup nowego w sklepie Nap.com.pl.

Reklamacje


Przed zapakowaniem paczek nasi pracownicy dokładnie sprawdzają, czy wysyłane przedmioty są kompletne i w pełni funkcjonalne. Niestety może zdarzyć się tak, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży. W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas e-maila z krótkim opisem wady na adres: e-sklep@nap.com.pl. Skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy sposób rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje zdarzają się w Nap.com.pl niezwykle rzadko i zawsze dążymy do jak najszybszego załatwienia sprawy.